2013. március 8., péntek

Mégis kinek a napja?

A mai nap kicsit talán attól volt különleges, hogy nyolcadikára esett éppen a kedvenc márciusomban. Nem figyelem előre, nem várom, hogy eljöjjön, hiszen ez is csak egy nap a többi közül. S hogy mégsem teljességgel az, arról gondoskodnak a férfiak a családban és a munkahelyen. Azt képzelem, hogy nekik vörös betűsen villoghat ez a nap a naptárban.
Van, aki előre készül rá, hogy az általa összes arra érdemes nőt megajándékozza. Ebben a kategóriában nekem nagyon bejön annak a férfi kollégának a cselekedete, aki évről évre egy-egy zacskó friss virágmaggal lepi meg a kolléganőket, kivétel nélkül mindenkit. Az ajándék nem hervad el. Cserépbe, szabadtérre ültetéskor - ha minden stimmel -, sok és szép virágban gyönyörködhet a nő otthon és mellette a férfi egyaránt.
Van olyan férfi, aki csapatba verődve - összefogásban az erő - ajándékozza meg közel s távol az összes hölgyet. Volt a zacskóban marcipános, karamellás, kekszes, sima, mogyorós Milka, nekem ez utóbbira esett a választásom. Ahogyan magamat ismerem, amikor majd kinyitom, a csokit éppen ezekkel a férfiakkal osztom meg.
Akad olyan férfi is, aki fel akart köszönteni egy puszival és valahogy nem került rá sor. Én állhattam rossz helyen, nem figyelhettem eléggé oda rá, nem tudom, az alkalomnak még a csírája sem jöhetett létre, elszállt, a mai napra minden bizonnyal, és csak azért, hogy majd a következő lehetséges napon, így utólag teremtődjön meg, mondjuk egy hétnek a legelején, ami már naptárilag úgymond nem a nőknek a napja. Mi azonban kigondolhatjuk, elhatározhatjuk, hogy aznap adja valaki és kapja meg egy más valaki azt a bizonyos, elmaradt puszit, amely akkor is nagyon, de nagyon jól esik majd, nekem biztosan.
És van olyan férfi, az egyik fiam, a nagyobbik, aki este fél tíz felé hívott fel, hogy elújságolja, hogy a napnak az alkalmából hajnalban egy közösségi oldalon köszöntött fel, persze ott, ahol én magamtól különben sosem járok, néha barátok vesznek rá, hogy megnézzek, elolvassak valamit, akkor viszont sajnos órákon át időzöm ott.
Végül életem legfontosabb férfija meglepetésként a nap, ezen a mai kinek is a napja legvégén egy egész doboz csokival lepett meg, amely fincsinek néz ki és bevallom, nagyon jól esett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése