2014. január 26., vasárnap

Spiró György Tóth Krisztinától

Spiró György: Tóth Krisztinától kérdezem, mikor jelenik meg a következő regénye, mert sürgősen olvasnám...
Tóth Krisztina: Kedves Gyuri! Köszönöm kérdésedet, igazán jólesik az érdeklődésed. Most épp egy novelláskötetet állítok össze. Igazság szerint ez már előbb kész volt, mint a regény, de az Akváriumbeelőzött a megjelenéssel. Az anyag azóta bővült, most állítom össze az új sorrendet. Regényötletem is van, pontosabban több olyan sztori- és karakter-ötlet, amelyből nagyobb próza indulhatna, de mivel ismét anyuka lettem, a napi munkaritmus kissé megváltozott. A babák persze nőnek, addig meg marad a kispróza és a vers. Kérlek, azokra is figyelj, és légy türelemmel! Én is türelmes vagyok, látod: a nagyfiam már betölti a tizenhatot, én meg visszaálltam a rajtkőhöz. Annyit azért biztosan ígérhetek, hogy nem kell tizenöt évet várni, jó? Hármat, mondjuk, de ha Lilikével lehet alkudozni, akkor csak kettőt. Szeretettel: Kriszta

Forrás: Élet és Írodalom, 2014. január 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése