2016. február 22., hétfő

Svajda Anikó: Panni túrós sütije

Hétfő reggel meglepivel álított be Panni barátnőm, meg is lepődtem. A túrós sütiket alapból nagyon szeretem. Első ránézésre kicsit szegényesnek tűnt! Semmi porcukor, semmi szószi-mószi! Gondoltam magamban, gyorsan megkóstolom, amíg itt van, lássa a reakciómat! Ahogy a kezembe vettem, már akkor valami jót éreztem. Kellemesen puhának, fantasztikusan könnyednek. Ahogy az első falatot ízlelgettem, tökéletesen olyan kellemes íze volt, mint amilyet elképzeltem. Az egészben az volt a meglepő, hogy tészta sehol. Kellemesebb volt az íze bármelyik túrós piténél, s mindez tészta nélkül. És a porcukor sem hiányzott a tetejéről, kellemesen édes, vaníliás, citromos ízek tökéletes kombinációja a túróval. Mint egy tökéletes randi.
Nem csodálkozom azon, hogy a barátok mindig ilyet rendelnek. Én is ilyet kérek legközelebb is! Holnap:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése